Sidenband och annat

Har tänkt köpa en massa siden band och spetsband för att göra om i gaderoben lite.
Smart tips om man som mig inte har speciellt mycket pengar att köpa nytt för och som vill ha allt lite mer personligt.
Men sidenbanden är inte köpta än, så tänkte fixa det imorgon på stan, då allting tyvärr är stängt nu.

Nu ska jag istället äntligen ta itu med den rena tvätthögen som ligger i en hög. Kommer säkert bli positivt överraskad flera gånger.

Använd sidenband eller spettsband att sy på linnen, eller som skärp, i håret, eller på skorna, klänningarna ja allt. Kan bli jätte fint som armband också.

 


Kommentarer
Postat av: camilla

hej... läste att du ska flytta ... ska jag med 1 mars får ett köksbord över då .. tänkte om du var intresserad och köpa det .. 200 kr ... finns ett kort på det i mina anteckningar på facebook i någon anteckning som heter hemma hos oss. ta ett kik om du har lust ... ha det gott finns en iläggsskiva också till)))

2009-01-05 @ 22:01:54
Postat av: Cassandra

Sidenband är bäst typ :D Passar att fixa till allt!



kram

2009-01-05 @ 22:15:15
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0