Godmorgon och gulliga läppbalsam

 
Kolla vad söta, hittade på bluebox.
Det är läppbalsam i 6 olika smaker för bara 25 kronor, så gulliga.

Nu har man vaknat, eller vaken och vaken är väll kanske fel ord, men jag sover inte och jag ska försöka hålla mig vaken.
Emmah är uppe och pigg, som alltid.
Hur kan man vakna så levnadglad som människa?
Sällan jag möter på så levnadsgalna vuxna som studsar ur sängen på morgonen.
Är det för att vi helt enkelt inser livets allvar, men krav, eller är det för att vi glömmer leva, göra sakerna  vi tycker är kul och har för mycket krav på oss själva?

Jag har mycket krav på mig själv, och ett krav är nu att jag ska upp och klä på mig.
Om en liten stund, 5-10 minuter kanske, eller lite till.
Vi märker när jag kommer upp helt enkelt.

Kram kram allihopa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ;) De där läppglansen finns oxå på www.honeyimhome.se. Har själv flera av dom, helt underbara. Kram My

2009-02-23 @ 21:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0