Ett helt underbart 2009

Vad vill du göra för att 2009 ska bli helt underbart?
Tänk nu realistiskt, och tänk på att året bara har 365 dagar.
Vad ville du jobba med som barn eller ung, och vad älskade du att göra?
Kanske skulle prova att göra det igen, du kanske älskar det lika mycket nu som då
Träning är ju alltid bra, men tänk på att allt annat också ska göras, barn, skola, jobb, fritid, matlagning, så sätt även där realistiska mål.

Försök att inte ha för många måsten i år, minimera ner dem, istället kan du försöka tänka: Jag vill, jag skulle behöva, det skulle vara bra om, eller jag vill inte.

Jag hoppas att ni allihopa finner inspiration till ett häftigt 2009, det kommer ända mycket, både positivt och negativt, men man kan allt man vill, och det mesta handlar om inställning och hur positiv man är som människa, men tillåt dig att ha dåliga dagar också.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0