Good nights sleep

God natt allihopa, nu ska jag sova, en aning sent, men det brukar det blir för min del.
Även fast jag kanske säger god natt på bloggen i tid, somnar jag inte riktigt i tid.
Men mot detta ska det bli ändring, 8 timmar minst. ska börja sova ordentligt nu, från och med imorgon kanske...

Brukar du ha svårt att sova? Prova detta..

För att kunna sova hela natten kan du dricka en kopp varm mjölk med 1 matsked honung i.
Kamomillthé anses hjälpa till vid sömnproblem.
Rosmarinthé ska se till att sömnlöshet försvinner.
Om du lägger 1 kryddnejlika i thékoppen ska vara effektivt om du vill försäkra dig om en god natts sömn.


Men viktigast, ge kroppen rutin på bra sömn

Good night everyone, Im about to sleep, a bit late, but thats normal for me.
Even if I say goodnight in time here on the blog, I dont fall asleep in time.
But, its going to be a change, at least 8 hours a night, starting tomorrow, or something, maybe..

Do you have a hard time sleep? Try this..

For sleeping all night you could try drinking a coup of warm milk with honey in.
Camomile tea is good if you have sleeping problems
Rosemary tea is also good
Put one Zanzibar red head in the tea it you want to be sure to get one nights good sleep

But most important, make it a rutine to give the body sleep


Kommentarer
Postat av: Corina

Hej!

tack så mycket, brukar vara inne och titta på din blogg med ibland; vad stor Emmah har blivit! Hon är jätte söt verkligen!

Jo lite stor är jag allt, fast trott eller ej så är det många som tycker att jag är ovanligt liten i kroppen för att vara gravid i den veckan jag är nu ;)

Jo vi är med väldigt spända inför vad det blir för något; men vi tror det blir en liten flicka för det var det som de trodde vid ultraljudet men det stämmer ju inte alltid så vi får se, men det är inte så långt kvar nu i alla fall! Jo, Vi har lite namn på lut redan; men om det blir en flicka kommer hon troligen få heta Tindra.

Kramar Corina, hälsa familjen!



2009-02-22 @ 02:05:28
URL: http://reachyourelimit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0