Kvällens sista inlägg

Nu är jag hos T.
Han passade Emmah så jag kunde ut och jogga innan. Joggade mesta biten och det blev lite drygt 2500 steg.
Är faktiskt ganska stolt över mig själv och över hur långt min kondition tog mig.

Kommer med ett litet tips så här till er tjejer.
Ibland får man underlivsbesvär, och ibland känner man sig kanske lite ofräsch.
Använd Lactal, från apoteket. Funkar definitivt
Räcker med att ta en tub en kväll, men använd trosskydd dagen efter för allt kommer rinna ut dagen efter på morgonen när ni reser er upp.
Använd sedan efter behov.
Det kan kännas riktigt obekvämt undertill ibland, tex efter mens eller efter sex så..



Jag använder den själv ibland, men det var länge sedan sist.

Nu ska jag säga godnatt till er läsare
Hörs imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0