Tjohej

Så låter det när jag är på bra humör, och det är jag idag. Har varit det rätt länge nu faktiskt. Jag känner att jag mår bra.
Allt funkar liksom, och det älskar jag, när saker och ting bara flyter på. Jobb, skola, Emmah, hästen, katterna, lägenheten, katterna och livet :)

Satt precis och tittade på bilder från förra sommaren tills nu :D



Här är jag ju super mörk, och nu vill jag bli blond. Som här...



Min finaste Emmah, jag tror banne mig inte det finns så många så intelligenta ungar som den :) Hon kommoer kunna bli precis vad hon vill när hon blir stor. Jag ska bara se till att jag inte begränsar hennes värld, eller att någon annan inte gör det.

Chilli blir två år nu till sommaren, och där är det likadant :) Varenda gång hon ser mig kommer hon så snällt gående, glad över att se mig, och jag tror jag har gjort det mesta med henne :) Det vi ska öva på nu bara är att komma ut mer. Hörde om en unghäst hoppning vi kanske kan börja på hon och jag. Löshoppning då of course :)



Finaste!


Kommentarer
Postat av: ivar

love

2011-04-14 @ 19:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0