Smått och gott

Älskade syster är nu inte längre hos mig :(
Men tur nog kommer hon snart tillbaka :)

Själv har man så fullt upp så att det känns som om livet springer mig förbi.
Måste dra ner på tempot igen alltså. Känna att jag lever mitt liv och att mitt liv inte bara blir..
Men hur? Dels måste jag lära mig att säga nej. Och sedan lära mig att vissa kommer ta illa upp för att jag säger nej, men jag får ta det. Sedan måste jag få mer energi, så att jag orkar göra saker, som att försöka börja motionera lite varje dag. Måste definitift sluta stressa. Det är nog det värsta. Stressen. Men så lite kan trigga igång det så mycket.

Det här med samboskap är inte heller det lättaste :) Jag älskar Martin, men att bo med någon annan till 100% är inte bara att bara. Dels har vi olika rutiner, sedan har vi olika sätt vi gör saker på. Sedan är jag nogrannare och mer plockig än han är osv osv. Men en dag kommer vi säkert bli mer synkade. Egentid är svårt att få till, speciellt som att jag prioriterar bort min egen tid med att plocka och städa efter oss alla ist för att släppa på kontrollen och låta allt vara. :)

Chilli mår bara bra. Emmah också och katterna som nu ligger bredvid här i sängen:) Kaninen och hamstrarna mår såklart också bra :)

Imorgon blir sista stressiga dagen. Sedan får jag dra ner på tempot. Så det så.

Sov gott alla

Kommentarer
Postat av: Ida & Hanna - Två prinsessors dagbok ♥

Hoppas att allt är bra med dig!



Gå gärna in på våran framgångsrika blogg och gissa på vilken världsberömd-kändis som Hanna haft sex med! De 5 första som svarar rätt får en länk :D



LÄNK: http://pappasguldkort.blogg.se/2010/november/ja-jag-har-legat-med-en-kandis-1.html

2010-11-15 @ 15:04:20
URL: http://pappasguldkort.blogg.se/
Postat av: Magnus

Hah. Vad är det för ytligt tramsinlägg :P ?



Who the fuck cares ?

2010-11-15 @ 22:19:16
Postat av: Lizy

Kan förstå att sambolivet är svårt!:O Min kille och jag tänkte flytta ihop efter min student men vi vet att det kommer krävas en del av oss båda.

2010-11-20 @ 08:37:48
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0