underbart

Hej allihopa, hoppas ni mår bra idag.
Jag mår riktigt bra. Underbart väder där ute, och jag har redan hunnit med en del idag.

Jag har tom skottat snö utanför min dörr, fick inte tag på en riktig snöskyffel bara, men det gick helt okej med en vanlig spade.
Sedan har jag hunnit städa iordning och satt igång en tvätt maskin. Jag älskar att tvätta när man har tid för det, som nu när jag har hemmaplugg. Älskar när tvättkorgen är tom.

Idag ska plutten till sin farmor och hälsa på i två dagar. Vad ska jag göra under tiden hon är borta?
Får väl plugga och spela wii samt xbox. När man är van att alltid ha o göra känns det konstigt och tomt när det inte är så.

Jaja, nu ska jag ringa några telefonsamtal så vi höres senare. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0