trevlig lördag

Så, nu är jag hemma igen.

Först var pappa snabbt inom.
Sedan firades lilla Isabella som fyller år den 19, hela 2 år.

Efter detta åkte jag till Madde K och fastnade framför:



Det var detta va Madde?
Super soligt var det iallafall och hade jag haft xbox med detta spelet hade många timmar spenderats framför det.
Tiden formligen flög iväg och rätt var det var blev det kväll, och jag stack till Daniel där jag träffade Ekka, MatteMattias och Honey, och hade supertrevligt, men roligast hade nog Emmah då alla leker med henne hela tiden.

Nu är jag hemma och ska kolla efter en film jag letat efter superlänge och idag kom jag över vad den heter :)
Curly Sue, handlar om en hemlös flicka tillsammans med sin frabror (tror jag) där dom ska fejka en bilolycka till en rik tjej så att de får pengar med hon tar hand om dem istället.
Vad glad man blir när man kommer på saker man letat länge efter :)

Ha en trevlig lördagnatt.
Jag ska drömma om spel och kolla efter filmen på nätet :)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag har tvåan din gulliga o spexiga Xbox-spelerska :P

2010-01-17 @ 01:03:33
Postat av: Magnus

Tror säkert att Curly Sue är en bra film. Då jag såg att den är gjord 1991 och är skriven av John Hughes (RIP).

2010-01-17 @ 10:00:43
Postat av: Madde K

Ja typ det var Assassin's Creed 2 du spelade :) Det är ettan på bilden :) Kram

2010-01-17 @ 11:58:02
URL: http://pixiebob.blogg.se/
Postat av: Magnus

Tvåan är grym.

2010-01-17 @ 14:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0