sjuk

Jag tror jag lider av en allvarlig sjukdom :S
Smileysjukdomen heter den.



Av någon anledning bara måste jag ha en massa smileys i alla sms jag skickar.
Får för mig att sms:et låter så hårt annars.

Typ skriver man:

"Du måste köpa toalettpapper till mig" utan smileys låter det så hårt. Precis som om jag är en diva som kräver toalettpapper.
Om jag däremot skriver: "Du måste köpa toalettpapper till mig:)" så låter det genast mycket bättre.

En sjukdom jag har, en allvarlig sådan, hur skrev man innan det fanns smileys :S ?
När jag skriver med smileysar så förstår folk vilket humör jag är på intalar jag mig. Och oftast är jag på bra humör, vilket resulterar i en massa glada smileys :) :) :) Ni ser, allvarligt sjuk.

Nej nu ska jag hämta barn på dagis. Har varit en effektiv dag ändå. Lite stolt. Vi höres allihopa.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Rebecca. Allvarligt talat. Lägg in dig på en smiley-klink. Jag ber dig. Det är för ditt eget bästa. Vi, dina vänner kan inte se på medans du förfaller i Smiley-träsket.

2010-01-21 @ 16:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0