Nu är det fredag

Nu är jag helt slut efter skoldagen.
Kom precis hem med Emmah nu och känner efter hur trött jag är.
Men, jag ska ta några krafttag i köket med städning där och sedan förbereda mat innan jag vilar.
Man blir så seg annars så man inte orkar efteråt så lika bra att ta det nu :)

Så här såg jag ut i skolan



Man ser verkligen hur trött jag ser ut :)

Allvarlig ser jag också ut, men trötthet är en allvarlig sak ;)

Nu när jag kom hem slängde jag däremot på mig ett par slappebyxor och en skön tröja.
Nu minsann är det fredag nämligen och jag ska njuta fullt ut med god mat, kött och klyftpotatis, och eventuellt hälsa på Nicco och Martin en stund (om jag inte kan få hit dem istället) och sedan ska jag bara titta på tv hela kvällen med gott samvete :)

Jag tittar ju aldrig på tv, eller gör det väldigt sällan så det ska bli kul, hehe
Men nej, nu blir det städning av kök samt trolldeg till Emmah som ska göras.

Kram så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0