Lördagmorgon

Hejsan och godmorgon denna lördag förmiddag, eller blir det eftermiddag när klockan är efter 12?

Iallafall, för mig är det förmiddag, och äntligen ligger jag och äter ostmackor och kaffe i sängen som jag gjorde precis.
Tänk va, förra lördagen vaknade jag med kaffe och äggfrukost, att livet kan förändras så mycket på en vecka.
Vilket också påminner mig om varför jag inte har ägg :)
Jag var så grymt sugen på kladdkaka igår och tänkte baka, men äggen var slut, haha, och jag kunde inte komma på hur de hade försvunnit. Men nu kom de :)
Jaja, få sno ägg av mamma idag.

Igår kväll efter maten blev jag så väldans trött, och sugen på chips, men emmah sov och då får man vackert sitta där man sitter.
Nicco och Martin kom efter ett tag inom med nötter och super mario, vilket fick mig lite piggare igen :) Tänk att man blir så glad av småsaker, sånt som betyder mycket.

Idag blir det fullt ös för oss om några timmar då Isabella ska firas som blir 2 och jag ska vara med Madde K idag. Vilket påminner mig, jag måste skicka till henne och säga att jag blir sen.

Kram så länge

Ps, vet ni hur irruterande det är när man i flera dagar drömmer drömmar som man vet vill säga en något, men man kan inte komma på vad, ett tydligare tecken kanske vore på sin plats tack.

Kommentarer
Postat av: J

jadu, tänk att ditt beslut skulle lämna dej utan äggfrukost... livet som singel e inte lätt;)

2010-01-16 @ 15:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0