Hur man vet att man är riktigt trött

Jag dammsög ju som jag nämnde i tidigare inlägg.
När jag dammsög så skulle jag lyfta på Emmahs gunghäst och få det hela dammsuget under den.
Självklart slår jag med full kraft i knät med själva trägrejen, precis där läkare brukar slå en för att kolla refleker, och mitt knä vek sig vilket gjorde att jag hårt slog magen i Emmahs sängkant då jag lyckades vika mig över den.
Kanske roligt nu i efterhand, men inte då :)



Sedan skulle jag laga mat.
Jag har inte ätit mycket idag, några sushibitar imorse och en proteindryck till luch.
Jag var trött och vrålhungrig när jag kom bärande på korvarna i brödet in till vardagsrummet och självklart snubblade jag till och korvar, bröd och jag flyger vida omkring i rummet och landar fint på golvet och i sängen.
Hur hanterar jag då detta i min trötthet och hunger?
Jag skäms över att säga det, men då började jag nästan gråta. Två korvar klarade sig som Emmah fick.
All annan mat lågi frysen, stenfruset, jag som är hungrig och jag har verkligen ingen lust att laga mer mat. Tur att jag hade en chipspåse och mer proteindryck hemma. Nu kan jag skratta lite åt det, men då var det inget roligt alls. Men men, imorgon är det en ny dag.

Jag kommer iallafall alltid ha en fin fläck av ketchup och senap på mig säng hädanefter.


Så därför ska jag nu bara sätta på xboxen en timme innan jag lägger mig. Ni får sova så gott och drömma gulligt allihopa. Det ska jag göra.

Ps. Jag har faktiskt ett ex som gnällde över hur jag såg ut på morgonen, till min syster och till sina kompisar, det är sant. Visserligen är det några år sedan men ni förstår kanske varför han kvick blev ett ex ;)

Kommentarer
Postat av: Magnus

That guy must had seen it coming...........

2010-01-19 @ 20:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0