God morgon

Idag är det verkligen ingen rolig morgon.
Men jag piggnar nog till mig snart, hoppas jag.

Martin är kvar här och har sovit i soffan hela natten, tur det, för han vaknar lättare än vad jag gör så han fick upp mig imorse med att locka med kaffe.

Ska strax köra Emmah till dagis och sedan göra några ärenden.
Igår skulle jag köpa toapapper, men lyckades köpa hushållspapper istället, suck.

Och Ekka nämnde att jag verkar ha haft lite otur på sistonne. Vet ni vad som hände igår när vi skulle äta då, precis lagat mat, kött med beasås och klyftpotatis med massa grönsaker. Jo precis när jag sätter mig och ska skära en bit kök glider köttbiten iväg och öser sås över hela bordet, hela mig och lite på soffan.

Men snart vänder oturen till tur :) Jag känner det på mig. Å andra sidan har jag haft fel innan, men nu får vi tänka positivt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0