God morgon

God morgon

Jag är vaken, men jag är inte pigg. Skulle vilja vara pigg en morgon när man vaknar.
Ändå la jag mig i tid igår, men man ligger väl back med en massa sömn så kanske inte räcker med en bra natts sömn.  Men jag piggnar säkert på mig alldeles strax.



Visste ni att jag är barnsligt förtjust i blommor? Eller, det är väl alla egentligen så det kanske inte är så speciellt, men jag verkligen älskar blombuketter. Jag hoppar runt som ett barn när jag får en.
Jag tror jag tycker om alla blommor och jag hoppas på at när jag blir stor och skaffar hus vill jag ha en stor tomt, med massa blommor, och tiden till att ta hand om dem. Jag vill ju egentligen få möjligheten att vara hemma med mina barn så :) Iallafall, jag älskar blombuketter och det var länge sedan jag hade en, så idag tror jag att jag ska unna mig en faktiskt. För barbidraget har kommit idag :)

Nu ska Emmah till dagis och jag ska försöka hinna med min dagliga promenad innan skolan idag.
Puss och kram till er.
Får se om jag skriver i skolan eller efteråt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0