God morgon

God morgon. Här kommer en suddig bild på mig. Är relativt nyvaken.



Idag ska jag lämna Emmah på dagis om en stund.
Sedan hem och plugga lite innan jag ska sticka till Halmstad och plugga.
Efter detta ska jag hem, laga fiskpinnar med hemmagjort potatismos med spenat (super sugen på spenat av någon anledning)
och sedan ska jag ta det lugnt, med xboxen.
Har sovit med den bredvid mig, bokstavligen. Fast den stod på golvet bredvid mig, och det fanns en bra anledning, så ni inte tror jag är helt konstig.

Madde K: Assassins creed 1, hur är det? Ekka kunde bara fixa det till mig
Mange: Ska jag behöva mordhota dig för att du ska flytta närmare, tycker du kan göra det frivilligt:)
J: Super snällt, glad jag blir :)
Lenka: hej hej *vinkar*
Thess: Finns det någon chans att man kan låna det jag spelade hos er? ;)


Jag känner att gemenskapen på min blogg är väldigt positiv och det gillas skarpt.
Nej kläder på på mitt barn och mig, sedan iväg. Höres.

Kommentarer
Postat av: Madde K

1:an är också rolig, något enformig efter ett tag, men fortfarande väldigt bra. Om du kan låna det av Ekka så kör, du kommer nog att gilla det! :D

2010-01-18 @ 10:44:27
URL: http://pixiebob.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh Madde K, vi alla måste ha en spelkväll tillsammans nångång efter jag är hemkommen från Thailand :)

Beccis du fick med alla mina spel och det är upp till 30 nästan.. Du kommer nog kunna roa dej väl under de 29 dagar jag kommer vara borta ;) men jag kan givetvis fixa Fable II och AC 2 innan jag åker. Kommer som sagt kanske över senare idag för att lägga färdig puzzlet. Kom på inatt att det är både bra och dåligt för mig, jag kan nämligen knappt slita mig ifrån det..

2010-01-18 @ 11:20:57
Postat av: Magnus

Skaparna av Assassins creed var ju medvetna om första spelets enformighet, så det är därför det är mer varierat i tvåan...tvåan blir man inte less på i första taget ;)



Möjligtvis om man fastnar...



30 spel utlånade till Beccan :P ? Då är det ju bara för henne att vräka och vraka.



Och sen.. nja...njo... kan nog flytta frivilligt också, utan massa mordhot.



Har ju en massiv längtan härifrån så...;P



ps. Varför ser du så välskapt då du är nyvaken ? Själv ser man ju ut som ett vrak då man är nyvaken...:O



Jädra Rebecca! :P



2010-01-19 @ 15:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0