Gjort en massa annat i några dagar

Hejsan!
Dålig bloggning jag vet. Men jag har varit upptagen med lite allt möjligt. Dels är mitt hem kliniskt rent. Sedan har jag kommit ikapp med tvätten, och som sagt, när jag gör någonting, gör jag det noga.
Som nu har jag suttit i någon timme och skrivit en inköpslista på vad jag behöver.
Men sedan ni, då har jag nog banne mig allt som kan behövas för minst en månad framåt.
Och sådant älskar jag, att ha en massa mat hemma.

Annars har helgen spenderats med en massa spelande.
Igår var jag på väla med syster och hade det mycket trevligt.
Kul med spontanbesök så där.

Imorgon blire skola och efter skolan ska det storhandlas på city gross tror jag. Är väl ganska bra priser där får jag för mig om man jämför med Maxi.

Nu ska jag spela lite till (Madde K. dit fel att man blir helt beroende av assassins ;) är föresten smått avundsjuk på din spotanresa utomlands, hör av dig när du är hemma så får vi träffas) :)

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0