Gamla bilder

Tittade runt lite på bilder här på min dator som jag inte tittat på länge och en massa minnen kom upp :)

Emmah fick sin första cykel när hon fyllde år :) så söt hon är


Älskar denna bilden på emmah


Jag och syster i tylösand i sommras. Vi fick champagne gratis, men en tjej hällde den sedan champagne över oss. Men men, kul hade vi.


Jag åt en massa sallad, ruccola är så gott


Har egentligen så mycket mer bilder men av respekt till andra vill jag inte visa några :)
Jag har strandbilder, festbilder, bilder från restauranger och från andra tillfällen :)
Jag har nog ett ganska roligt liv även fast jag nu dessa dagarna varit så grymt trött. Å andra sidan gillar jag att vara sysselsatt :) Man tänker inte så mycket då :)


Nu ser jag ut så här och ska titta på film. Emmah sover, och klockan är bara kvart över 8 så det är bra :) annars kan den ungen hålla sig vaken ett bra tag :)


Vi höres senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0