Frukost avklarad

Då frukosten invigdes med ett stort lass spaghetti och köttfärssås känns det nu som om jag snart är redo att åka lite pulka med emmah samt inhandla mjölk innan pluggningen sätter igång på allvar.

Sedan 19:10 ska jag se en speciell serie på tv jag blivit såld på. Hehe. Mtv, 16 and pregnant.
Tror idag det ska vara en återblick och då jag följt dem alla så ska det bli spännande att se allt nu efteråt.
Jag har glatts med dem, gråtit med dem och upplevt det största som kan häna en människa tillsammans med dem, och jag lider med dem som blev ensama efter barnets födelse, och jag gläds med dem som lever lyckliga än, och jag gråter av sorg till de paret som var tvugna att adoptera bort, samtidigt som jag kan förstp deras val och blir stolt över att de gjorde det, de klarade det.

Iallafall, nu pulka med mitt barn :) tjohejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0