Färdig :)

C-uppsatsen är nu fördig och inlämnad. Om jag får säga det själv gjorde vi ett grymt arbete och det kändes som om en sten föll från mina axlar och jag har inte sovit så gott eller så länge sedan jag vet inte när.
Nu funderar jag på att fixa en resa till Irland i mars april så ska kolla upp lite sidor jag har.

Känner mig dock lite sjuk idag, kanske för att jag nu kan lyssna på kroppen och har tid att bli sjuk.
Ni vet hur det är, när man väl får egen tid, semester eller paus i livet kommer sjukdomen.
Kroppen är rätt häftig egentligen.

Nej, Irland, here i come, ska titta på det nu.

Puuss

Kommentarer
Postat av: Madde K

Naej du har inte tid å bli sjuk innan imorgon jue! ;) Partaj! Hoppas inte du blir sjuk iaf :) Kram!

2010-01-08 @ 10:50:52
URL: http://pixiebob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0