Det är ganska roligt med listor...

.. så vi fortsätter.

Vi börjar med saker jag verkligen av förklarliga eller oförklarliga anledningar verkligen älskar:

Jag älskar när tvättkorgen är tom (närsom förutom på den där duken som kräver 30 grader och som aldrig tvättas)

Jag älskar Emmah, min absolut finaste dotter som är ett ultimat barn på alla sätt. Henne hade jag tur med :)

Jag älskar när man är så inne i någonting, vad det än är, plugg, xbox eller något annat som gör att man försvinner och inte märker hur klockan helt plötsligt är väldigt mycket.

Jag älskar när det är kliniskt rent

Eller när jag kan lägga mig och veta att allting är undanplockat och fint när jag vaknar

Eller när jag slipper stressa en morgon och bara tar det lugnt

Eller när någon står bakom mig och håller händerna på höfterna, no comments needed please

När jag får en vision eller en bild framför mig om någonting och den stämmer

När jag vet att jag gjort något bra

När jag får blommor

När jag umgås med folk och har riktigt roligt

När jag vaknar och är pigg på morgonen

När jag går och längtar efter något bra som snart, snart kommer ske

När jag kommer ut ur duschen och verkligen rakat benen och allt, skrubbat mig, filat fötterna och sedan smörjer mig med min bodylotion, den som jag älskar mest men som jag sällan använder för jag vill inte den tar slut:)

Nej, nu skriver jag ju en massa, finns mycket mycket mer. Senare skriver jag saker som jag inte tycker om.
Finns det något ni verkligen älskar, stort som litet? klart det finns :)

Ska snart hämta syster. Wiiie!! ska bara fixa här först lite. Emmah är i badet, ska passa på att gå igenom barnets rum nu ;)

Kommentarer
Postat av: Magnus

Tråkigt att bara få hålla händerna på höften! Gud vad snålt!



(Skyll dig själv då du skrev "no comments needed" :P)

2010-01-23 @ 20:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0