2010

Tisdag är det idag va? Om jag inte helt blandat ihop dagarna vill säga.
Men vi kör på tisdag, tisdag är en bra dag.

Okej, vad har hunnit hända 2010?

Min hemska C-uppsats är färdig, det var inte roligt, men väldigt skönt nu efteråt

Jag planerar en resa till Norrland i feb, bounce i april och hittade superbra/billiga alternativ till irland som jag planerar i maj till min födelsedag. Man blir bara 25 en gång. Tänkte först mars med det är så mycket annat som händer då.
Sedan börjar jag med min jobbkarriär och vi får se vart jag tar vägen. Spännande :D
Jag tänker ha 2010 som ett bra år där jag följer mig själv, mina drömmar, mina mål och där jag inte tänker ta en massa jobbigt. Nu förtjänar jag att helt enkelt att bara flyta en stund.

Mer då? Jag är singel, 100% singel. Nog för att man inte kan vara typ 98% singel, antingen är man singel eller inte, men ni fattar ;) Hur jag tar det och klarar mig berättar jag i ett senare inlägg.

För nu ska jag visa er mig idag


Allvarlig, gladare, gladast
  

Och nu ska jag till Madde H. för lite sällskap, sedan ikväll bjuder Ekka på kycklingvingar :D
Stort smile på mig där då jag varit sugen på det ett tag och han skickar idag att han är sugen på det.
Yes, löööööve to be me, sometimes.

Höres allihopa


Kommentarer
Postat av: Magnus

Det här är nästan envägskommunikation. Är det här förresten en familjevänlig blogg ?



Då väljer jag att skriva att du ser gullig ut på bilderna.

2010-01-12 @ 16:24:13
Postat av: T

Har saknat din subtilism, Magnus :)

2010-01-13 @ 01:28:35
Postat av: Magnus

Jag är anständig.



Kul att någon har smak för goda kommentarer ;)

2010-01-14 @ 00:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0