Frågeformulär

J kom.
Visserligen trodde jag när han var en timme sen att han säkert krockat på motorvägen och dött, men tack och lov hade jag fel. Så jag bjöd på pizza, som blev god. Sedan tittade vi på när Emmah spelade Super Mario Galaxy. Sedan gjorde vi lite annat. Sedan åkte han hem, ganska nu precis. Tittade i mailen och såg jag fått en frågeformulär. Jag svarar, ni läser.
 
1. VAD HETER DU?
Anna Rebecca
2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Har inga byxor på mig för tillfället.
3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Bruset från min fläkt i köket och tryckandet på tangenterna
 4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Var med Anders och tittade mest på Tv.
 5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Min egengjorda pizza
6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Det snöar inte längre men de sägs det ska bli storm
7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Hmm, Emelie var det nog
8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Ögonen
9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Men absolut, självklart
10. HUR MÅR DU IDAG?
Ganska bra, ganska bra. Min framtid är ljus och jag kommer glida fram genom livet
 11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Beror på mjölk, saft, oboy, kaffe eller coca cola beroende på sug och tillfälle
 12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Svårt svårt, finns massa goda drinkar och bacardi breaser watermelon är super. Precis som Smirnoff ice, eller vitt vin kan vara gott. Eller en öl när det är varmt. Eller... a så fortsätter det
13. FAVORITSPORT?
Kan titta på fotboll, kan spela basket ibland, eller ridning så klart 
14. HÅRFÄRG?
Typ blond
15. ÖGONFÄRG?
Blåa, mörkblåa ibland och riktigt blåa i rätt ljus
 16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Jag har alltid drömt om att en dag se en soluppgång vid en sjö. Fast en solnedgång vid en varm strand har inte varit fel nu heller.
 17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Thess, snart 21, Eric blir 23
18. FAVORITMÅNAD
Mars för att våren börjar, Maj för jag och Emmah är födda då, Augusti för det är sista sommarmånaden, september för J är född då (jag är så rörande puttenuttig, blir själv tårögd av min rörande gullighet) och december för jag inbillar mig alltid att jag ska fira ordentlig jul då och att lära mig åka snowbord och en dag faktiskt åka skridskor bara för att man ska det på vintern.
19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
Zeitgeist (fler borde se den, kan dock inte säga om den är sann eller inte) och clueless (ja jag tittade faktiskt på dem båda ungefär samtidigt)
 21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Tror det måste vara lördagen. Man vet man har sovmorgon, och det har man dagen efter också samt att det är helg och man har hela dagen fri från måsten
 22.FAVORITHOBBY
Hobby? Jag? Tillåt mig skratta, vart finns tid för sånt? Nej men hade jag haft tid hade jag velat träna någon kampsport, hållt på med hästar och med tex en hund och andra djur. Samt att jag hade velst gå på dans och då pratar jag inte folkdans utan om breakdance eller liknande.
 23.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Njae, jag är lite ful, jag bjuder inte ut men får dem att bjuda ut till slut istället.
24. FAVORITLÅT(ar)?
Det är en fråga jag inte kan svara på, har alldeles för många
 25. SOMMAR ELLER VINTER
Just nu, definitivt sommar
 26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Mys, då får man båda. Eller att bara få vara nära.
27. HUR BOR DU?
Lägenhet, typ radlägenhet med liten tomt
28. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Läser en hel del olika, inte speciellt intresserad av deckare och liknande bara
29.HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Har ingen
30. FAVORITSPEL?
Just nu Assassins
 31. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Nej, inget jag tränar i heller 
32. ÄR DU ROMANTISK?
Beror på, gillar inte romantik med levande ljus och sådant och att älska långsamt samtidigt som man tittar varandra djupt i ögonen, men sedan tror jag absolut på den passionerade, absoluta kärleken där man lever lyckligt i alla sina dagar. Älskar en bra romantisk bok eller film.
 33. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Definiera lycklig. Om jag känner efter precis just nu så ja. Om lycka är att vara en utarbetat, utbränd ensamstående mamma i en alldeles för dyr lägenhet så nej. Men det blir ändring gott folk, det blir ändring snart.
34. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Hmm.. Lämna på dagis. Plugga. Eventuellt träffa en kompis. Eventuellt på en grillning och sedan somna tidigt.

God natt allihopa. Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0