Storstädat

Nu har jag tid till att blogga.
När jag kom hem efter skolan blev det till att åka inom pappas hus och ta hand om blommor innan jag sedan åkte hem och tog hand om mitt eget. Storstädning blev det, och nu känns allt riktigt bra här i hemmet. Älskar känslan av storstädning och allt luktar himla fräscht nu. Mina blommor är glada också då även de har fått vatten.

Var idag inom Madde H. en snabbis och hälsade på. Mycket trevligt blev detta och hon bjöd på mackor vilket var uppskattat då jag var hungrig som ett mindre lejon.



Idag blir det till att sova utan J. då han jobbar imorgon. Men det ska nog gå bra det också, även fast det kommer kännas tomt innan man somnar. Idag ska jag nämligen ligga och läsa ur mina böcker jag lånade häromdagen på bibblan och bara ta det lugnt.

Jag hör av mig lite senare.
Puss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej kul att du kikade in hos mig, och jätte tack!



Bilderna hittar jag på google/bilder bara att skriva i där eller så kan du gå till glitterfy.com



Din blogg var också söt får jag säga.

Hoppas din kväll blir bra!

Kram

2010-02-24 @ 21:21:04
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0