Spetsbody/bustier

Ni må tro man blir irriterad då man går in på topshop för att beställa och de inte har sakerna jag vill ha i min storlek. Gaahhh!!

Jag som så väldigt gärna vill ha tag på dessa två eller liknande



Kommer bli så snyggt till våren med en oversize skjorta till, eller en kofta. Jeans-shorts ser jag framför mig också. Med bruna ben och snygga skor. (Längtar)
Vill också ha tag i en svart och vit spetsbody. Men detta verkar för tillfället vara svårt då det känns onödigt att beställa en sak från topshop.

Helgen får alltså ägnas till shopping. Får ta Helsingborg då jag ändå tänkte ta varvet om IKEA på lördag så får jag se vad jag kan hitta.

Nu, sömn för att orka morgondagen. Eller okej, jag ljög. Jag kommer inte sova nu, utan snarare fortsätta titta runt på lite allt möjligt och sedan läsa mig själv till söms. Om jag inte knäpper på en film, men det tror jag inte om mig idag.

Sov gott allihopa. Dröm fint.


Kommentarer
Postat av: kimlarsson'

FIN BLOGG :d

2010-02-25 @ 09:26:36
URL: http://kimlarssons.blogg.se/
Postat av: DAGA

söt den blommiga var ^-^

2010-02-25 @ 21:53:41
URL: http://dagakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0