sex, kärlek och mode, Cosmopolitan och coca cola gör kvällen.

Det här kan göra att en kväll går från 3 till 8 på en skala från 1-10.



Tog mig ett bad sedan en dusch. Jag måste alltid duscha efter att jag badat då jag annars känner mig smutsig när jag kliver upp. Man har ju badat i sin egen skit så att säga. Plus att jag inte gillar att ta schampoo och balsam i håret i badvattnet utan hellre duschar av mig det.

Smörjde sedan in mig med bodylotion över hela kroppen då jag var något så fruktansvärt torr. Fick i present av en kompis i julas apotekets bodylotion-set och det är super.
 

Brukar annars köra på bodyshops sortiment men de är dyra.
Tog ett tag med mina fötter med som också var grymt torra. Hatar känslan av torra fötter. Hatar det så mycket så jag inte gillar när andra har torra fötter. Så nu ska jag starta en kampanj mot-torra-fötter.
Ta-mer-hand-om-dina-fötter.
Med detta säger jag godnatt. Och glöm inte. Ta hand om dina fötter.
De ska bära dig igenom resten av ditt liv, oberoende av hur länge du lever.
Godnatt käraste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0