Massa gjort

Så, hur jag jag hunnit

-dammsuga
-ringt en del telefonsamtal för att klargöra vissa saker som tex till trygghansa
-pratat med pappa om onsdag (behövde barnhämtning)
-pratat med mamma om idag (behöver barnhämtning samt att jag kan handla när jag ändå är i Halmstad)
-fixat jobbschema
-fixat iordning mig
-slängt sopor
-tänkt lite

 

Ekka, har jag sagt det? Att puzzlet är helt 100 färdigt nu :) aldrig mer att jag lägger ett sådant puzzel :) Hoppas allt är bra i thailand :)

Idag är en sådan dag när ingenting känns riktigt bra. Ändå är allt bra. Konstigt va. Jag har liksom allt, och allting runtomkring mig är super bra, ska tillochmed storhandla idag, vilket jag älskar, ändå känns inget riktigt bra. Har väl helt enkelt vaknat på fel sida eller något. Eller?!? Jo men allt i mitt liv funkar så bra nu, jag gör roliga saker och jag trivs, men just idag känns det som om jag alltid har saker att lösa. Som om ingenting någonsin bara är, löst... Fixar man några saker kommer hela tiden nya saker att fixa, planera eller lösa. Jaja, det är bara att ta nya tag, senare idag kommer allting säkert att kännas bättre:)

Nu ska jag iväg och fixa mer saker, lämna tillbaka ett par skor jag köpte som jag visserligen älskar men känner att jag behöver de pengarna till annat, hämta ut ett paket till mamma och morgan, samt skolan innan jag handlar.

Puss och kram till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0