Ingen bra dag idag

Här sitter man med mensvärk idag. Inte kul alls. Verkligen inte kul.
För er som bryr er eller som undrar.

Annars blev det sovmorgon idag, som sagt, riktigt skönt.
Sedan blev det äggmacka till frukost samt lite städning med om-möblering.

Känns bra känns bra, vet dock inte annars vad jag ska göra idag då jag borde göra något för att roa Emmah, men har så ont så jag inte vet om jag orkar eller vad jag ska göra?!?

Skulle vara gott med hämtmat idag och  choklad samt en riktigt bra film, problemet är att jag måste fixa allt själv, och det blir för jobbigt.

Mitt tålamod är inte roligt idag.. men jag kämpar på. Har en massa funderingar i huvudet också som  tar energi. Jobbigt.

Puss och kram till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0