22 februari 2010

God morgon bloggen!

Har ni en bra dag? Känner ni att det är måndag?
Här snöar det massor, men jag tror ändå jag ska försöka trotsa vädret och ge mig ut på en promenad idag.
Igårkväll satt jag och tittade på Funny People, eller bara slutet då jag har sett mer än en timme innan men alltid somnat, sedan såg jag Arn två och låg i sängen med den hemmagjorda vitlökssåsen och morötterna.
Snacka om att den måste vara stark, min egen sås då jag vaknar nu och känner hur jag verkligen stinker vitlök. Haha. Men riktigt gott. Det förvånande är bara att så stark som den var borde jag skrämt bort alla förskylningar inom 2 km radie, men nej minsann, jag är helt slemmig i halsen och det är inte mysigt.



Nu ska jag snart ge mig iväg och lämna Emmah på dagis. Själv ska man plugga en hel del här hemma idag.
Höres lite senare.

Kommentarer
Postat av: simone

Godmorgon rebecca, hoppas du har en mysig start på måndagen :)

2010-02-22 @ 10:34:45
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: MLI

Älskar vi verkligen inte denna snön,, humm ja skojjade..

rätt trött på den nu,, nu vill vi äntligen ha Vår så vi kan börja klä av oss & fundera på Brännan ;)

nästa vecka kommer Shanni & då ska du med & åka snowboard ;) har ja redan bestämt ...



Love

2010-02-22 @ 17:29:49
URL: http://baiibiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0