Alltmöjligt

Massa som händerhit och dit och fram och tillbaka.
Lugnare lär det ju inte bli förrän i januari någon gång.

Bara senaste tiden har jag hunnit med en hel del så som Danmarksbesök och liknande :)
Umgås mycket med underbara gulliga Ellinor och Helena så blir en del tjejsnack och roliga skratt om dagarna :)

Emmah är sig lik men blir större och större. Jag har aldrig träffat en frågvisare människa med den energin och påhittigheten, men jag kan ju säga att jag aldrig har tråkigt :)



Bor ju ihop med Martin nu och idag firar vi 3 månader :) Tänk er det :) Jag är fruktansvärt kär och jag vet att det ska vara vi. Även om vi bråkar ibland, eller när han är jobbig :) Men mest ärhan underbar och jag tror inte jag skulle kunna träffa någon lika bra så som han kan ta mig och Emmah :)



Chilli blir bara större och större. En häst med bättre psyke får man leta efter. 18 månader är hon nu och igår blev hon överlycklig när jag och Emmah kom. Så skönt det är när man kan forma henne redan nu. Men hon är så himla lätt. Aldrig något problem med henne, förutom att stå still  i stallgången när det finns äpplen i en korg framför henne då. Enda reaktionen på rädsla är att hon rycker till lite när emmah kanske hoppar och flaxar framför henne eller en plastpåse åker förbi. Ändå har hon ju angloarab/svenskt halvblod i sig så hon har ju inte kallt blod.


Ne nu ska jag lägga upp lite bilder på fb och sedan återgå till viktigare saker.

Jag mår helt okej nu. Bara ibland jag får ångest. Det svåra är att ändra mönster och tankesätt.
Att hitta på vilka sätt jag kan må bra, inte på vilka sätt samhället eller andra vill ha en.

En vecka sedan är syster hemma :)

Kommentarer
Postat av: Magnus

Tja Emma är fin fortfarande.

2010-12-07 @ 14:46:00
Postat av: Sabina

Grattis till dig och Martin! :)

2010-12-08 @ 06:03:24
URL: http://sabinacadbrand.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej, har du någon mail som man kan nå dig på?

2011-02-21 @ 14:28:38
Postat av: kallymoral

Great work.. <Strong><a href="http://www.arbico.co.uk/Gaming-PCs-p-1-c-.html"title=" Gaming PC "> Gaming PC </a></strong>


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0