...

Rolig och intensiv helg. Eller egentligen inte så intensiv, men rolig och det har hänt något hela tiden.
Denna veckan kommer det också hända saker.
Och till helgen blir det ju Stockholm och Bounce.

Idag ska vi till sjukhuset (igen) med Emmah. Nu blir det trejde gången inom 7 dagar. Men förhoppningsvis så blir det inga mer besök sedan. Och nej ni som nu tror att Emmah har en massa problem (jag har hört ryktena) Hon har bara problem med balansen och sina fötter, som beror på en sak jag inte tänker ta upp här (men det är inte för att jag rökte, samt att jag faktiskt inte rökte under graviditeten ngt nämnvärt) och därav har vi varit på rutinkontroll, träffat en läkare och idag ska vi träffa en annan.

Sedan blir det voltige till Emmah.

Imorgon ska jag till doktorn och sedan plugg, plugg, plugg. Skulle behöva plugga idag också så ska se om jag kan detta för Emmah.

I helgen bestämdes det att jag skulle börja träna med Johan och Martin, hehe. Jag ska alltså bli fit. Härligt!! Appropå det kanske man skulle försöka göra något aktivt idag också. Hmm, som är Emmahanpassat. Ska tänka på detta. Nu ska jag fixa och dona en aning.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Idioter som sprider rykten om lilla Emmah.

2010-04-19 @ 17:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0