Söndag

Nu kliar det i mig, nu måste jag upp och börja göra något.
Har legat i sängen nu en stund med en kaffekopp och en bok, vilket är super skönt under en söndagmorgon, men nu måste jag börja göra något.
Restlösheten kliar i mig.

Förresten första gången på länge jag dricker morgonkaffe nu. Känns helt okej, men det känns inte lika bra som innan. Det var ju lite min grej, en kopp kaffe varje morgon var min egen stund. Så nu måste jag hitta något annat.



Nu får dagen börja. :) Med påklädning, bäddning av sängar och sedan ringa några samtal.
Ska kolla hur mycket pengar jag har kvar också. Några 100 gissar jag, men jag klarar mig, det är inte det.
Enda jag tänker på är att jag hade behövt köpa fler p-piller, men jag kommer på en lösning för det också :)

Puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0