Middagen blev äten

Så, efter en lång dag är jag hemma.

En bra dag idag också. Och jag som ibland tänker att jag har ett tråkigt liv. Jag gör ju saker hela tiden så det har jag ju inte när jag tänker efter. Och ja, jag vet att man inte ska börja en mening med och.

Åt frukost/lunch idag med kära Linnea. Hade så trevligt. Precis som om det inte alls gått flera år sedan vi träffades senast. Och gulligaste bjöd också. Hur snällt är inte det?
Vi satt och pratade om lite allt möjligt och sedan åkte jag vidare.

Till skolan där jag satt och pluggade med Joanna. Eller det blev inte bara plugg. Det blev prat också, och lite analyser, och lite facebook samt msn. Men en del fick vi gjort.

Efter detta kära ni, hämtade jag barn på dagis, och åkte hem till Mli. Blev bjuden på middag ;) och satt och tittade på film, typ 3 barnfilmer tillsammans med Emmah. Mli är bäst på att steka köttbullar :) hehe

Som sagt, nu är jag hemma, och försöker hitta ett gömt dokument på min dator. Hatar när saker försvinner, och en dator är aldrig tillräckligt intilligent för att hitta det man vill den ska hitta. Suck.. gillar inte när saker inte går min väg. Men jag ska leta vidare.

Och nej! orkar inte sitta med ett skitinternet just nu och föra över bilder. O nej, jag tänker inte sluta klaga på internetet heller på ett tag ;)

Kommentarer
Postat av: linnea

tack själv gumman! precis som du skriver så kändes det inte alls som år sedan sist. DU e precis samma goa underbara Becca som innan=)

ME LIKE=)

ses snart på middag också.

pussis!

2009-09-10 @ 23:29:28
URL: http://bowforme.blogg.se/
Postat av: Titus

känner mig lite skyldig till internetet :( fast inte kunde vi veta att Laholm knappt fanns på 3:s karta....

2009-09-10 @ 23:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0