Jag är så seg idag

Flängt hit och dit, pluggat en del.
Hämtat en trött Emmah på dagis, försökt göra mat medans ett trött barn vill ha all uppmärksamhet, lyckats göra mat trotts allt (en riktigt god ost o skinkpaj) sedan badat barn, samtidigt som jag dammsög hennes rum då två små gulliga pojkar rivit ner en blomkruka från hennes fönstar, och hon sover nu sedan en timme tillbaka.
Men den timmen har jag fixat iordning allt till imon, samt dukat ur diskmaskin, tagit fram litteratur jag och Joanna behöver till C-uppsattsen och pratat med mamma om torsdag och Madde H i telefon.

Nu är jag trött, och roligare än så blir inte detta inlägget. För nu ska jag se på x men.

Ps. Nej, jag vill inte ha sympati från någon, jag älskar fortfarande mitt liv trotts att det är slitigt ibland.
Och det är definitivt inte synd om mig för att jag är ensam med barn.. jag tycker det är skönt.. riktigt skönt som nu när jag är själv och kan titta på precis vilken film jag vill :)

Puss puss.. tycker om er!

Kommentarer
Postat av: Madde K

Jag tycker inte synd om dig, jag är sjukt imponerad däremot, till skillnad från mig som bara slöar hela dagarna så har du ändå en slags struktur, du har saker som måste göras och du gör dem. Just nu känns det som om mitt liv hänger i lösa trådar och jag vet inte riktigt vart jag ska börja dra. Då känner jag att om jag hade haft mer att göra om dagarna hade jag kanske tagit tag i mig själv lite mer...äh svårt att förklara..

2009-09-30 @ 11:58:00
URL: http://pixiebob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0