God morgon

Högsta musiken på, kaffet i handen. Precis fått upp Emmah ur sängen genom att dansa framför henne :)
Det är faktiskt en riktigt bra dag idag känns det som :)
Den här låten är riktigt skön, ska ta reda på vad den heter så ska ni få höra :)



Vädret kommer bli fint också känns det som.
Enda nakdelen nu jag kan se är att Emmah ska vara på dagis om 10 minuter, men jag får ringa dem och säga att vi kommer sent. Hon ville ju ha sovmorgon och alla vet ju hur skönt det är med sovmorgon, right ;)

Okej Ekka, har du xbox360? Jag bjuder in mig själv en kväll till dig snart. Jag behöver kanske lära mina nerver att lugna sig. Joanna, spelar DU zelda?? :)
Magnus, varför bor du inte närmare?

Ne nu ska jag ringa dagis och dansa lite till :)

Skriver snart igen kära vänner


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan du alltid bara släppa alla killar så? Är du så känslokall? Fick ändå intryck utav att du verkligen gillade den där J.

2009-09-21 @ 11:43:20
Postat av: Madde K

Jag ääälskar Zelda, har spelat typ alla Zelda spelen :) Puss!

2009-09-21 @ 12:37:52
URL: http://pixiebob.blogg.se/
Postat av: Magnus

Du anonyma som ställde Rebecca den frågan, varför orkade du inte skriva dit ett namn ens i namn-rutan ?



Kom igen, var du rädd att Rebecca skulle bli sur när du ställde den frågan :P ?



Ja, attans att vi bor så långt ifrån varandra Becco! Annars så hade ju mitt Xbox 360 fått surra och snurra jämt och ständigt ;)



Men känner du någon annan som har Xbox 360 TVINGA den personen att låta dig spela ;)



Gamecube är en sak..Xbox 360 är en annan.



Men om det är till någon tröst, så har jag mest hockeyspel..



Så det kanske skulle tråka ut dig.

2009-09-21 @ 18:10:01
Postat av: maria

söt blogg! =D

2009-09-21 @ 18:17:58
URL: http://mmhh.blogg.se/
Postat av: joanna

Beccis, jag gör ALLT jag känner för och vad som gör mig glad ;) jag har oxå dansat idag framför datorn och jämte spegeln för att inte känna mig ensam när jag dansade :P hahaha jag mår underbart idag!



sen är jag oxå glad att vi ses snart igen, på onsdag och det är alltid en bra dag.

just nu så ÄLSKAR jag att träna :)

2009-09-21 @ 21:46:51
Postat av: Ekka

Hehe yesss jag har xbox360 och ett tjugotals spel. Hinner dock bara spela ett eller två av mina favoritspel ibland, inte alls lika mycket som jag skulle vilja göra, men men.



Du är så klart välkommen över här nån kväll. Bara leta fram ett datum o bestämma =)

2009-09-22 @ 00:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0