God kväll

Idag har jag gjort en del.
Kommer precis nu ifrån hbg, då jag fick ett ryck för att hälsa på min kära syster.
Så tog med mig Mli dit

Vi satt och tittade på serier i deras soffa




Jag och Mli




Självklart, självklart, var vi tvunga att gå förbi tasty house. Absolut liksom. Köpte på mig ett litet lager.
Känns nästan hemskt, tiggde pengar av min syster till detta. Men äsch.. jag har nötter, jag har nötter från tasty house.. yes!!!! :)


Får jag presentera Micke. Tydligen född förståndshandikappad och blind på ena ögat, men sååååå söt.
Han blev så glad när man pratade med honom att han dansade runt runt runt runt :) Micke är stencool!!


Alltså, idag har det hänt en hel del. Men ni får nöja er med hbg idag :)
Där var det riktigt kul, och efteråt bjöd mli på lyxshake från max.. wohoo!!

Var/är så frestad att sticka utomlands med, men ..... buhu!!

Nu ska jag lägga mig och se klart filmen jag somnade till igår, stardust heter den ja. Och äta nötter fram tasty :)
Mina katter ska det kelas med också, och imon är Emmah ledig från dagis då det är stängt, men ska plugga ändå (försöka) :)

Puss kram

Kommentarer
Postat av: ..

Micke is an allien, take him to NASA

2009-09-14 @ 01:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0