Önskelistan skriven

Jag är hemma hos J nu.
Varit ganska upptagen under hela dagen, men jag har inte varit spec stressad så det är skönt.
Emmah ligger här bredvid mig och snarkar och J sitter och pillar en del med datorn.

Riktigt soft faktiskt.
Att bara vara.
Vet ni, jag tror han tycker mycket om mig. Jag tror faktiskt det.
Det tycker jag är bra, för ni vet hur mycket jag tycker om honom.
Det syns även här på bloggen även fast jag försöker att inte visa fram det.
Snart 5 månader, och det är mycket för mig. Det är ganska stora kliv för mig, som har passerat 3 månadersgränsen.

Men nog om detta, jag ska läsa lite bloggar nu, sedan titta på när J pillar på sin imac :)
Jag ska få en macbook en dag ;)
Då ska jag välja den senaste och i vitt


Sedan ska jag få en ipod också, då vill jag ha en blå


Så kan ja använda den till att peppa mig själv inför löpning också tillsammans med ipoden och nikes sammarbete där man kan koppla ihop dem och tävla mot andra via internet



När jag ändå är på gång kan jag lika gärna önska mig en svart mercedes också :)



Nej nu ska jag gå och krama en aning på Jboy
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0