När jag får en ide, ska den fullföljas

Nu kan jag äntligen meddela er om att livet lugnat sig lite, och jag är tillbaka.
Blöder dock fortfarande näsblod, speciellt på morgonen men detta kommer säkerligen ordna till sig snart.

Jag kommer dock köra på det att jag bloggar när jag har tid, men detta kommer säkerligen ske minst 1 gång om dagen. Hoppas ni har förståelse för detta. Men det tror jag ni har.

Vad har då hänt på senaste?
Idag var vårt seminarium flyttat från klockan 9 till efter klockan 16. Våran ordinarie handledare tyckte det passade att åka på semster nu så vi har fått en vikarierande handledare som inte kunde ta emot oss tidigare. Alltså var jag tvungen att fixa barnvakt hela eftermiddagen och kvällen.
Dock under seminariumets gång blev jag väldigt sugen på wild west steakhouse mat.

Skickade snabbt och enkelt iväg ett sms till J och meddelade honom om att vi skulle äta där på kvällen.
Han gick med på detta och så gjorde vi. Åt mat där alltså. Fruktansvärt och olidligt gott. Är fortfarande riktigt mätt men det vattnas i munnen på mig när jag tänker på det.



Sist jag och J var där och åt, var ju med Mli och Tim.
Då såg det ju ut såhär





Jag gillar det. Jag blir hungrig, sugen på något, känner för något. J är på ;)

Iallafall, kom hem i skaplig tid, fixade en del med hem och hushåll. Nu ska jag sova.
God natt allihopa. Sov gott, för det ska jag. Riktigt gott ska jag!!


Kommentarer
Postat av: Magnus

That lucky bastard.

2009-10-22 @ 16:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0