Måndag morgon

God morgon allihopa.

Hoppas ni har sovit bättre än vad jag har gjort idag.
Jag hade nämligen en trisse och en digge som tyckte det var väldigt roligt att hålla mig vaken eller försöka väcka mig så att jag kanske kanske kunde kela med dem.
Någon gång nu under morgontvisten hamnade de i badrummet, men stängd dörr och jag kunde somna om.

Efter några timmars sömn, vaknar man och upptäcker att Emmah har löss, igen.
Yes, bara att ringa dagis, meddela att hon kommer senare och börja med en avlusningsprucedur.

Härliga, härliga måndag morgon. O klockan är inte ens kvart över 10 än.

Men, man ska tänka positivt och den här veckan ser ut att bli givande, med en del roligt som händer. Men har dock bestämt att nästa helg ska bli lugn :)

Så nu blir det att duscha en Emmah och kamma hennes hår, sedan dagislämnande så att jag sedan kan börja skriva på mitt arbete som ska in imorgon.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0