Jag gillar

Jag gillar honom.
Att säga att jag älskar honom vore en överdrift, men jag gillar verkligen honom.
Han är spännande, verkar rätt vettig, ironi och sarkasm går alltid hem, samt att han har en del saker bakom pannbenet.
Hur han sedan verkar ta hand om sin dotter får mig också att inse hur det ska vara.

Alex schulman pratar jag alltså om, även fast jag vet att ni började spekulera vitt och brett om vem det kunde vara jag pratade om.

Annars sitter jag här, med lusmedlet i håret *just to be on the safe side* och filosoferar över livet.
Blev irriterad innan, men irritationen börjar släppa som väl är. Jag blir irriterad ofta nu för tiden. Tur nog släpper det fort också. Kanske hormomer, pms eller det faktum att det är fullmåne nu. Finns ju alltid en mängd saker man kan skylla på.

Emmah blev avlusad imorse, och är nu på dagis. Jag skriver på ett arbete men det går inge bra. Känns trevligare att ligga här och filosofera faktiskt. Så ska fortsätta med detta en stund tänkte jag.

Puss // R

Kommentarer
Postat av: Magnus

Problemet med Alex Schulman är att han är inkonsekvent, hycklande och står inte alltid för sina åsikter.



Annars har jag också sett bra kvaliteter hos honom, även om han inte är en del av mitt liv längre. Jag hade följt Alex Schulmans pappablogg om han hade vågat blogga utanför mediavärlden.



Tex blogspot eller liknande, och inte Aftonbladets bloggportal.

2009-10-05 @ 14:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0