God morgon allihopa

Klockan är bara tio, men idag har jag redan varit ute och gått en liten promenad.
Jajamensan, för idag är jag hundvakt.
Än så länge går det riktigt bra, förutom att mina katter inte riktigt gillade detta. De påminner smått om två onda katter från en gammal disney film. Tror det var i Lady och Luffsen de här onda katterna var och ställde till det för stackars Lady. Diego och Tristan påminner om de katterna nu, och tittar hotfullt på lilla Zelda

Vet ni vad jag drömde inatt?
Klart ni inte vet. Jag drömde riktigt skumt. En massa olika saker.

I alla fall, jag försöker hitta min kamera för eran skull, men jag hittar inte den:(
Ska leta vidare nu, sedan tigga frukost av mamma innan jag ska vidare på äventyr.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0