Gjort på en timme

Barn hemma från dagis: yes
Barn torkad efter varit på toalett: yes
Potatis skalad: yes
Falukorv beredd för ugn: yes
Katter fått mat:yes
Tvättat håret: yes
Bloggat: snart, yes
Förberedd för zeldaspel snart: yes
Hängt tvätt: yes
Skurit mig på tummen:yes
Torkat bort blod: yes

Man hinner en massa om man vill :)

Ser ni, bildbevis tillochmed så att ni inte tror jag sitter här och ljuger ihop någonting

Skalad potatis som ska bli potatismos


Falukorv som innan låg i fryspåse men som nu står i ugn


En emmah, som är hemma och roar sig med att sitta och rita


Jag skar mig :(


Det kallas EFFEKTIV. Jäkligt effektiv. Det är jag det. (Men shit vad tråkigt det är att hänga kläder)

//R

Kommentarer
Postat av: Magnus

Va ?! En skåra...? Ett sår...blod...??



Då är du ju inte alls från Krypton som jag alltid har trott...:O

2009-10-05 @ 17:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0