Bitterhet just idag

Dagen är sådär. Men ni ska slippa höra mig klaga.
Slippa höra mig klaga på att jag har 1000 kronor kvar på kontot.
Slippa höra mig berätta att jag ska köpa kattsand och kattmat och sedan spara pengarna iomed jag jobbar, men på ett jobb där man lägger ut pengarna innan och får tillbaka dem efteråt.

Det enda jag kommer säga mer om detta nu är att jag vill under inga omständigheter höra någon klaga på sin ekonomi den här månaden till mig. För nu har jag varit lusfattig i evigheter och jag är pissed på det just idag.
Imorgon kommer det kännas bättre, men just nu...

Men, jag får göra som jag gjorde denna månaden, äta borta så mycket som möjligt ;) Vilket betyder, bjud mig gärna på middag då och då :) Problemet blir ju dock att jag måste spara in bensinpengarna och inte kan flänga för mycket hit och dit, men vi löser det :)

Behöver en ny mobil med, en som inte är låst. Skiter i om det är sveriges äldsta mobil, så länge jag kan skicka sms från den så jag kan få ner skit tre räkningen. Det abonnemanget ångrar jag bittert.

Tycker ni jag är bitter? Idag, nu är jag bitter... och nu ska jag vara bitter.

Ps. Såg fight club igår kväll. Sett den? Skit bra :) Och folk har sagt till mig att Brad Pitt har en riktigt snygg kropp i den filmen. Det hade han. Men han kunde haft en aning större bröstmuskler. J ser nästan ut så :)
Filmen var inte alls vad jag hade tänkt mig, utan bättre.  Dock var det en annorlunda twist på slutet, men det var coolt. Så, nu pratade jag om annat och det känns redan lite bättre. Typiskt, aldrig kan man få vara bitter i en hel dag.



 Puss!!

Kommentarer
Postat av: Magnus

"""Åh Brad Pitt är så snygg!"""

2009-10-26 @ 15:19:41
Postat av: Magnus

"""Åh Brad Pitt är så snygg!"""

2009-10-26 @ 15:20:01
Postat av: T

Haha

2009-10-26 @ 21:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0