Till frukost

Nu ska jag försöka vakna till.
Emmahs dagis är stängd idag så därför tog vi sovmorgon.
Så skönt säger jag bara.
Och nu ligger jag i sängen med bullar från kalaset igår och en kopp kaffe.


Även fast det är måndag känns det bra, men det beror ju på ledigheten.

Hela natten har jag drömt att J har sovit här, så jag har vaknat hur många ggr som helst och trevat efter honom i sängen. Det var lite jobbigt för det tog alltid en liten stund innan jag insåg att jag drömde det hela och att det inte var meningen han skulle finnas i min säng just nu.
Jag är sån också att jag måste ligga nära, det måste inte innefatta att hålla om, men bara att man känner att den andra är där. När det är riktigt varmt håller man iallafall en hand eller ett ben så man känner den andre, men oftast ligger jag nära med hela kroppen. Nära, nära.

Nej nu ska jag dricka upp kaffet och sedan göra något av dagen. Vad får ni reda på senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0