Jag är trött

Så trött att jag lätt skulle kunna somna om.
Men med kaffe bredvid mig så hoppas jag på att snart vakna till.
Fast det skulle vara skönt att sova.
Men jag har inte tid med det.
Men det skulle vara riktigt skönt.

Istället får jag vänta på mackorna som är i rosten nu. Vaknade riktigt hungrig, och jag är aldrig hungrig på morgonen, så detta är något nytt. Riktigt sug i magen efter mat.

Emmah ska vara på dagis om 20 minuter. Vi vet allihopa att hon inte kommer vara på dagis om 20.
Med tanke på att vi ska gå också. Tror att dagispersonalen är rätt vana faktiskt vid det här laget.

Dagens planerade:

Som sagt, lämna Emmah
Tvinga hit Joanna så vi kan plugga, jag kan ju inte ta mig dit.
Hämta Emmah på dagis
Ikväll tänkte jag antingen ta det väldigt lugnt, eller kanske vara med J. Eller vara med någon annan.
Jag tar dagen lite som den kommer. Spännande.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0