Ett brev..

Jag skulle vilja veta vem det är som har skitat ett brev till Emmahs farmor.

Jag kan säga som så här, jag förstår varför du gjorde det, antagligen är det en människa som verkligen bryr sig om mig, mig och Emmah.

Men, ett brev till hennes farmor hjälper ingenting. Hat leder aldrig någonstans.
Om det ska skickas ett brev så är nog till hennes pappa det brevet ska, han är en vuxen människa som tar sina egna beslut, och nu har han faktiskt börjat ta kontakt med henne, och Emmah är lycklig, är inte det huvudsaken?
Hennes farmor fick igår ett väldigt träkigt besked, ett besked som innefattar en ganska svår sjukdom, och att sedan få ett brev hjälper ingenting.. Hon har alltid haft kontakt med Emmah. Alltid underlättat en del genom barnvakt och liknande och hon älskar henne. Så jag skulle vara tacksam om personen i fråga kunde höra av sig, och, eller på något sätt be om ursäkt. Inte till mig kanske, men till hennes farmor.

Som sagt, jag förstår att personen verkligen bryr sig om mig. Men...
Tack för det, men jag behöver inte någon hjälp, inte på det sättet.

Nu är min plutt hemma, och vi ska vidare på äventyr.

Kram

Kommentarer
Postat av: T

Jag har mina gissningar...

2009-11-18 @ 16:17:45
Postat av: Magnus

Jag hoppas att personen träder fram och ber om ursäkt. En del personer kan vilja väl, men det kan ändå bli fel i slutändan.



Sen hoppas jag också att Emmahs pappa en dag inser värdet i att umgås med sin dotter.



2009-11-18 @ 17:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0