Beslut och ångest

Jag har alltså sådan beslutsångest för vad jag ska ha på mig på operan i göteborg.

Hade jag haft pengar hade jag slagit på stort.
Köpt nya underkläder till resan


Köpt en riktigt fin klänning med nya fina skor till

Köpt en väska att ha packning i

och sedan shoppat järnet där uppe :)
Men man tar vad man har och får göra det bästa av det.

Underkläder åker ändå av när man sover
Jag kan säkert få ihop något snyggt att ha på mig
och plastpåsar duger utmärkt att packa i(hehe, jag skojar. Eller kanske inte:S)

och jag kan titta runt så in i vassen och låtsas att jag skulle kunna köpa allt.
Det mina vänner är ganska kul det med. Tur man har fantasi ska jag säga er. :)

Det ska iallafall bli riktigt kul att komma iväg :)



Så nu ska jag föbereda mig mentalt för imorgon då det gäller intervjuer och annat.
Kram och godnatt kära vänner.

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0