Dagen är över

Födelsedagen hos pappa blev ordentligt firat. Med andra ord blev allting riktigt lyckat.
Julskultningen blev mysig, förutom regnet, men så länge sällskapet är trevligt så :)
Efter detta var jag inom Madde H och hon gjorde en fix på mina naglar, som nu ser riktigt bra ut igen.
Och återigen efter detta var jag inom J och tittade på när han höll på med, ja nu fick jag självklart hjärnsläpp, men ett ganska avancerat program där man kan göra om bilder och allt möjligt, photoshop kanske, eller?
Äsch kommer komma på det precis innan jag somnar bara för det :)

Nu har man iallafall firat första advent ordentligt.
Åh jag gillar julen.
När jag blir stor ska jag fira jul så det står härliga till, men julgardiner och juldukar och allt vad som hör julen till.



Nu behövs min sömn.
Så vi höres av imon kära vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0