Deppig, men inget allvarligt

God morgon alla läsare!

Hur är det med er idag.
Med mig är det lite bättre än igår, så kommer nog klara av denna dagen också.
Är bara smått stressad som vanligt, men jag börjar fundera på när jag inte är det ?



 

Har kommit in i en sån depp-period, sedan i förrgår typ.
Ni vet, när allting nästan känns lönlöst och man funderar extra mycket över sitt liv.
Men man ser liksom ingen lösning.
Ibland känns det som om man är med en massa människor, som inte riktigt ser en, som inte riktigt känner en..
Lugn kära vänner, jag brukar ta mig ur de här perioderna relativt snabbt, men nu måste jag få vara här en stund, får att hämta mer lust.. Ni kanske inte förstår vad jag menar, men ibland måste man få vara där nere, tills man hittar ny energi att ta sig upp.
I mitt liv är det mesta en kamp, och för det mesta ser jag det som en utmaning, men sedan tar det stopp, en stund, och efter stoppet, har jag mer energi till livet.

Ska iväg och möta T nu
// Skriver sedan när jag är i skolan eller något.

Massa kramar


Kommentarer
Postat av: Madde K

Jo jag vet den där känslan. Har haft ett par dagar med den, men nu börjar det bli bättre igen :) Hoppas du känner dig bättre snart! Pussar

2009-05-05 @ 11:28:15
URL: http://pixiebob.blogg.se/
Postat av: camilla

har skrivit en anteckning på facebook som heter Att vara Stark försökte kopiera den hit men det gick inte ... läs den väldigt fin väldigt sann... Är man deppig kan man behöva ta del av lite sådana kloka ord i bland ...

2009-05-05 @ 12:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0