Dagis, hämtning och krav

Dagen har gått riktigt bra idag!

Går mest omkring och sjunger. Emmah är lite gnällig för att hon är hungrig, och katten försöker få mig att antingen ge den godare kattmat eller bli utsläppt.
Alltid är det någon som vill något av en. hehe, så är det när man är poppis helt enkelt!

Jag tänkte på något innan, men jag har helt glömt bort det.

Just det, Emmah har fått nya gummistövlar idag



och iomed T inte häll sitt löfte om imorse, hämtade han Emmah medans jag satt kvar i bilen. Förstår ni den känslan??
Av att jag, kan sitta kvar i bilen, medans någon annan går in och hämtar Emmah



Nu ska jag fundera på vad det var jag funderade på innan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0